Zapoznajcie się z kolekcjami, wzorami i możliwościami, które możemy Wam zaoferować. Zdecydujcie się na to, co Wam się najbardziej podoba.
U nas możecie wybierać dowolnie kolory, teksty i kroje pisma.


Wybierzcie produkty, które potrzebujecie.
Zwróćcie uwagę, że w możecie zmienić niektóre parametry papeterii.


Włóżcie wybraną papeterię do koszyka. Dobrze przemyślcie ilości zamawianych produktów i uwzględnijcie kilka dodatkowych egzemplarzy.
A może potrzebujcie coś jeszcze? W tym momencie możecie jeszcze uzupełnić swoje zakupy.


Jeżeli jesteście już zdecydowani, kupcie i zapłaćcie za produkty. Uważnie wypełnijcie swoje dane kontaktowe. Możecie wykonać płatności poprzez system Przelewy24 lub standardową wpłatę na nasze konto.


Wyślijcie do nas wiadomość e-mail (na adres: kontakt@sweetdesign.pl) z Waszymi informacjami do wypełniania papeterii, tekstami, listami gości oraz informacją o wybranych kolorach, kwiatach i krajach pisma. W temacie wiadomości wpiszcie numer swojego zamówienia.
Sprawdźcie dokładnie wszystkie dane i upewnijcie się, że nie ma żadnych błędów. Pamiętajcie także o odpowiedniej odmianie.


W ciągu kilku dni otrzymacie projekt graficzny do akceptacji. Możecie także poinformować nas o uwagach i chęci wprowadzenia poprawek.


Po akceptacji Wasza papeteria trafi do druku. O jej wysyłce zostaniecie poinformowani mailowo.


Będzie nam niezwykle miło, gdy oznaczycie nas na swoich zdjęciach wraz z papeterią na Facebook’u lub Instagram’ie.
Znajdziemy Was, ponieważ uwielbiamy Wasze piękne historie!

#papeteriasweetdesign