1

Zapoznajcie się z kolekcjami, wzorami i możliwościami, które możemy Wam zaoferować. Zdecydujcie się na to, co Wam się najbardziej podoba.

Pamiętajcie o możliwości stworzenia swojego motywu kwiatowego. U nas możecie wybierać dowolnie kolory, teksty i kroje pisma.

2

Wybierzcie produkty, które potrzebujecie. Zwróćcie uwagę, że w produktach jest opcja modyfikacji rozmiaru i kształtu.

3

Włóżcie wybraną papeterię do koszyka. Dobrze przemyślcie ilości zamawianych produktów i uwzględnijcie kilka dodatkowych egzemplarzy.

A może potrzebujcie coś jeszcze? W tym momencie możecie jeszcze uzupełnić swoje zakupy.

4

Jeżeli jesteście już zdecydowani, kupcie i zapłaćcie za produkty. Uważnie wypełnijcie swoje dane kontaktowe. Możecie wykonać płatności poprzez system Przelewy24 lub standardową wpłatę na nasze konto.

5

Wyślijcie do nas wiadomość e-mail (na adres: kontakt@sweetdesign.pl) z Waszymi danymi do wypełniania papeterii, tekstami, listami gości oraz informacją o wybranych kolorach, kwiatach i krajach pisma. W temacie wiadomości wpiszcie numer swojego zamówienia.

Sprawdźcie dokładnie wszystkie dane i upewnijcie się, że nie ma żadnych błędów. Pamiętajcie także o odpowiedniej odmianie imion i nazwisk.

6

W ciągu kilku dni otrzymacie projekt graficzny do akceptacji.
Możecie także poinformować nas o uwagach i chęci wprowadzenia poprawek.

7

Po akceptacji Wasza papeteria trafi do druku.
O jej wysyłce zostaniecie poinformowani mailowo.

8

Będzie nam niezwykle miło, gdy oznaczycie nas na swoich zdjęciach wraz z papeterią na Facebook'u lub Instagram'ie.

Znajdziemy Was, ponieważ uwielbiamy Wasze piękne historie!#papeteriasweetdesign


Czekamy na Was znowu!

Do zobaczenia z okazji kolejnych, pięknych okazji.